סקר סיכונים בבטיחות

כאשר אנו באים לערוך סקר סיכונים בבטיחות אצלכם בארגון נשאל תחילה שתי שאלות מקדימות:

השאלה הראשונה הדורשת תשומת לב היא: האם ההנהלה הבכירה בארגון מודעת לסיכונים הבטיחותיים הספציפיים בחברה ולמשמעות הנזק שיגרם לחברה בהתממשות סיכון?

השאלה השנייה שנשאל תהיה על אופי הארגון בהקשר הרחב של לקיחת סיכונים: מהי מידת הסיכון שהארגון מוכן לקחת לשם השגת מטרותיו?

תשובות לשתי שאלות אלו יצביעו על אופי והתנהלות החברה בסוגיית סיכונים בכלל ומידת ההיכרות עם סיכונים ספציפיים בבטיחות בארגון.

מצד אחד של הקשת ישנם ארגונים שנוקטים באסטרטגיה של הימנעות מלקחת סיכונים, באמצע נמצא ארגונים אחרים הלוקחים סיכונים תוך זהירות ובקצה השני של הקשת נמצא ארגונים שה-DNA שלהם הוא לקחת סיכון.

אז מי אתם?

 

על מנת שנוכל להציע להנהלת הארגון דרך לניהול הסיכונים בבטיחות עלינו ללמוד אתכם. כמומחים בבטיחות נציע תוכנית פעולה רק לאחר שערכנו סקר סיכונים המורכב  מזיהוי, ניתוח ודירוג הסיכונים הספציפיים של הארגון תוך בחינת הבקרות העומדות לרשותכם.

8 בספטמבר 2020

מאמרים נוספים

דוח ביקורת בטיחות מקצועי

דוח ביקורת בטיחות מקצועי, אל מי כדאי לפנות? מרבית הארגונים מבצעים באופן קבוע ביקורות לבדיקת יעילות ורווחיות - ארגון לא יכול להתקיים ללא בקרה חשבונאית ובקרת איכות. לעומת זאת, ביקורת לבדיקת רמת הבטיחות נדחקת לקרן זווית על אף העובדה שמחקרים מוכיחים שככל שרמת הבטיחות עולה...

קראו עוד

ניהול בטיחות בחברות בנייה

 האם ניתן לשפר את איכות הבטיחות באתרי בנייה? השיטה שפותחה ע"י חברת ריסק עבור ניהול בטיחות בחברות בנייה היא בשורה מרעננת. מדוע מתקשות חברות בנייה בניהול הבטיחות באתרים בצורה מוצלחת? התשובה פשוטה: ברוב החברות אין מנהל בטיחות מומחה ולא קיימת שיטת ניהול בדוקה וטובה. ניהול...

קראו עוד

רשם הקבלנים מאיים לסגור את החברה?

מדוע רשם הקבלנים מאיים לסגור את החברה? אגף מינהל הבטיחות שבמשרד העבודה שבמשך שנים רבות קיבל את המצב כפי שהוא ולא עשה הרבה על מנת לשנותו התעורר בעקבות הביקורת והרעש של התקשורת וגופים פרטיים שאיכפת להם וחיפש דרך להקטין את מספר תאונות העבודה.  במשך שנים מנסה משרד העבודה...

קראו עוד